"Ce mai faci tu, cel mai iubit dintre pământeni?"

Acolo şi înapoi.

– De ce nu pot pleca şi eu pe Lună? Roverandom a făcut-o, şi s-a dovedit a fi un loc destul de plăcut, deloc sihastru…
– Roverandom, fiind?
– Un câine din cartea eponim, scrisă de Tolkien.
– Aaa, păi se explică atunci…

O zise cu atâta uşurinţă, încât ai putea crede că într-adevăr Roverandom e real, şi că aceste animale, câinii, ar fi o rasă aparte, care ar putea călători pe Lună. I-am zâmbit la ideea acestui gând, privindu-i ochii lui tourqoise, scăpărători. Îl iubeam atât de mult…cu toate stângăciile şi stolurile lui.


x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x

18 responses

  1. si noi , nu numai cateii , putem calatorii …. doar sa vrem si sa visam 😀

    februarie 12, 2012 la 09:06

    • Bee

      într-adevăr. trăiască imaginaţia!

      februarie 18, 2012 la 23:13

  2. Pingback: Spirits « O lume in imagini

  3. Pingback: Visul unei nopti de vara « schtiel

  4. Pingback: Cup « O lume in imagini

  5. Pingback: Shelters « schtiel

  6. Pingback: Endless love « O lume in imagini

  7. Pingback: Time – 7 « schtiel

  8. Pingback: 1503 , Dame di Cartone « schtiel

  9. Pingback: Cup « O lume in imagini

  10. Pingback: Ar fi fost fără cuvinte o sâmbătă și nu o ” Miercure fără cuvinte” dacă nu mi-ar fi plăcut : ” Am fost la un mic miting și noi !” « Dictatura justitiei

  11. Pingback: Time – 8 « schtiel

  12. Pingback: Time – 9 « schtiel

  13. Pingback: Jane in Colour’s « O lume in imagini

  14. Buna Ary 🙂 Daca doresti poti sa modifici adresa blogului meu deoarece mi-am facut blog nou si pe cel vechi l-am sters. Uite url-ul : http://awomanwholoves.wordpress.com

    februarie 21, 2012 la 11:56

  15. Pingback: Time – 10 « schtiel

Lasă un comentariu