"Ce mai faci tu, cel mai iubit dintre pământeni?"

Sătulă

Sunt obosită. Sunt sătulă să mă trezesc în fiecare dimineaţă, să fac aceleaşi lucruri, să văd acelaşi peisaj lipsit de inspiraţie. Sunt sătulă să văd aceaşi oameni, zilnic, fără ca aceştia să mă inspire în vreun fel. Sunt sătulă de profesorii care nu te lasă să-ţi expui puctul de vedere. Sunt sătulă de temele inutile, pe care le primim zilnic. Sunt sătulă de clasicii poeziei româneşti.

Nu sunt sinucigaşă, nu sunt emo, nu sunt hipsteriţă. Sunt doar sătulă de tot. Sunt doar obosită.

6 responses

  1. Welcome to my world, finally.

    octombrie 11, 2011 la 20:41

  2. Andera

    Să ştii că şi eu mă simt cam aşa, numai că sunt la facultate. Dar au fost zile în care n-aveam chef de anumite feţe sau pur şi simplu de facultate.. Însă, încerc să-mi revin, să capăt puteri:-??

    octombrie 12, 2011 la 20:57

    • vremea să fie vinovată?
      trebuie să tragem aer adânc în piept, şi să ne amintim că e una dintre acele zile
      în fine. sper să-ţi revii. zâmbeşte! va fi bine, nu?
      trebuie să fie bine…

      octombrie 12, 2011 la 20:59

  3. Regeret

    I hear you!

    octombrie 21, 2011 la 14:36

Lasă un comentariu